.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانشجوی گرگانی برنده مدال طلای جهان

«سید حسن حسینی» دانشجوی رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور گرگان که مدال طلای جهانی رقابت‏های مهندسی پزشکی شهر ژنو کشور سوئیس را کسب کرده بود مدال طلای مسابقات مخترعین کره جنوبی و جایزه ویژه مسابقات لهستان را نیز به دست آورد. 

این دانشجوی گلستانی در میان 119 نفر از برترین‏ مخترعان جهان به مدال طلای جهانی در مسابقات مهندسی پزشکی دست یافت.

این نوجوان اهل شهرستان علی آباد کتول سازنده نخستین "دستگاه سبد خرید هوشمند ویژه نابینایان و جانبازان" است. به کمک این دستگاه محصولات فروشگاه‏ها دارای کدی مشخص خواهند شد و از طریق سیستمی که بر روی این دستگاه نصب شده با بازخوانی کد کالاها ، اجناس موجود در داخل فروشگاه‏ها را به افراد نابینا برای انتخاب اعلام می‏کند. این دستگاه قادر است بر روی سبدهای خرید نصب شده و ازطریق قرار گرفتن یک دستگاه گوشی هدفون به گوش نابینا ، فرد را برای خرید نوع جنس مورد نظر مطلع سازد.

این اختراع، یه دلیل منحصر به فرد بودن پس از بازنگری دقیق توسط داوران بین المللی از کشورهای ایرلند، چین، انگلستان و آلمان مورد تأیید قرار گرفت. این اختراع همچنین در سازمان مالکیت‏های صنعتی ایران به ثبت رسیده و دارای سند ثبت اختراع خارجی نیز هست.

حسینی مخترع جوان گلستانی ـ که از خانواده معظم شهدا نیز هست ـ در حالی به مدال طلا دست یافته است که در عرصه معرفی مهندسی پزشکی، بهترین پزشکان متخصص سراسر دنیا حضور و به رقابت می‏پردازند.

همچنین "فدراسیون مخترعان کره جنوبی" از طریق نماینده خود در ایران به دلیل کسب این موفقیت بین‏المللی، از این جوان برای حضور در "رقابت‏های دانشمندان جوان جهان" و نیز شرکت در "نمایشگاه اخترعات و ابتکارات سئول" دعوت به عمل آورد. وی پس از حضور در این مسابقات، مدال طلای آن را نیز کسب کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.